بحث

اللغة: AR

Point 11 Mall New Capital | مول بوينت 11 العاصمة الإدارية

تفاصيل عن المشروع

Project Description:

Capital Hills Real Estate Development Company has started implementing its second project in the administrative capital in the Downtown area at Point 11 Mall, which is one of the most important projects in the new capital. The project contains many services and features that satisfy all customers.

 

About the developer:

Capital Hills Real Estate Development Company has implemented many successful projects, as it is one of the companies specialized in investment and real estate development, and these projects have won the admiration of customers and investors, thanks to the services and features it provides within its projects.

 

The location:

The Point 11 project is located in a privileged location as it is located in the heart of the New Administrative Capital, specifically in the Downtown area. It is also the first mall after petroleum companies. It is also located near the Data Center building. The mall is located on 3 main streets, and its width is no less than 50 meters and is also located near the monorail station.

 

spaces:

The project is located on an area of ​​2,450 square meters, near the vital areas of the New Administrative Capital, the space of the commercial units in the mall starts from 17 square meters, as for the medical units, it starts from 30 square meters, and each customer must choose the appropriate space for him that fits with the project.

 

Payment systems:

Payment systems start from 10% and installments over 15 years without interest.

 

 

وصف المشروع:

بدأت شركة كبيتال هيلز للتطوير العقاري تنفيذ مشروعها الثاني في العاصمة الادارية في منطقة الداون تاون بمول بوينت 11 الذي يعد من اهم  المشروعات في العاصمة الاارية الجديدة ، يحتوي المشروع على كثير من الخدمات والمميزات التي ترضي جميع العملاء .

 

عن المطور:

قامت شركة كابيتال هيلز للتطوير العقاري بتنفيذ الكثير من المشروعات الناجحة حيث تعد من الشركات المتخصصة في الاستثمار والتطوير العقاري ونالت تلك المشاريع على اعجاب العملاء والمستثمرين وذلك بفضل ما تقدمة من خدمات ومميزات داخل مشروعاتها .

 

الموقع:

يقع مشروع بوينت 11 في موقع متميز حيث أنه يقع في قلب العاصمة الإدارية الجديدة وبالتحديد في منطقة الداون تاون، كما أنه أول مول بعد شركات البترول، كما أنه يقع بالقرب من مبنى الداتا سنتر، ويقع المول على 3 شوارع رئيسية والذي لا يقل عرضه عن 50 متر، ويقع أيضا بالقرب من محطة المونوريل.

 

المساحات:

يقع المشروع على مساحة 2,450 متر مربع، بالقرب من المناطق الحيوية في العاصمة الإدارية الجديدة ، تبدأ مساحة الوحدات التجارية في المول من 17 متر مربع، أما بالنسبة للوحدات الطبية تبدأ من 30 متر مربع، وعلى كل عميل أن يختار المساحة المناسبة له والتي تتلائم مع المشروع.

 

 

انظمة السداد: 

تبدأ أنظمة السداد من 10% وبالتقسيط وذلك على 15 عام بدون فوائد.

 

تفاصيل

  • الكود:#202206191899
  • المحافظة:Cairo
  • المدينة:New Administrative Capital
  • المنطقة:Downtown
التواصل مع khk khk

عنوان العقار

كن على تواصل

x